Az ország sok általános iskolájában az 1960-70-es években különböző kísérletek folytak a matematika tanításában. Iskolánkban az első hetedik osztály az 1973/74-es tanévben kapcsolódott be a komplex matematikatanítási kísérletbe. Akkor matematikát Fritz Nándorné, Kiss Sándor, Sebók Pál és Darányi János tanított tagozatos szinten. A tagozatos osztályok heti 7 órában tanultak matematikát. Az ilyen osztályokban tanuló diákok sok olyasmivel foglalkoztak, amit mások csak három-négy osztállyal később tanultak. Mégsem érezték nehéznek ezt a tananyagot, mert változatos munkaformákban, érdekes szemléltető- és munkaeszközök segítségével sajátíthatták azt el. Ezek a gyerekek szerették és várták mamatematikaórákat. A hatás hamar érzékelhető volt. Évről évre kiváló eredményeket értek el az ország jelentős tanulmányi versenyein. Néhány év múlva az alsó tagozat is bekapcsolódott a munkába. Már első osztályban elkezdődött a korszerű matematika tanítása. A kiváló tanítónők nagyszerű eredményeket értek el kis tanítványaikkal a matematika megszerettetésében és ismeretében. Az iskola tantestületének meggyőződése, hogy ha ezt a tantárgyat érdekesen, változatosan tanítja, a gyerekek szívesen és eredményesen tanulják, és későbbi munkájukat is eredményesen befolyásolja az iskolában elért siker és megtanult ismeret. Napjainkban is évfolyamonként egy osztályban emelt szintű matematikaoktatás folyik, amit kiegészít az emelt szintű idegen nyelvi képzés évfolyamonként egy-egy osztályban angol és német nyelvből. Az eredmények jelenleg is megnyugtatóak, diákjaink jól szerepelnek a tanulmányi versenyeken, és szívesen fogadják a tőlünk érkezőket középiskolákban is, az első osztályokba pedig folyamatosan elég jelentős a túljelentkezés.